Friday, May 29, 2009

membeku sebentar




salam.


lama sudah tidak menulis..terasa seperti banyak yang ingin dkongsi..tapi saya masa selalu tidak mengizinkan.Hari ni saya oncall lagi...


minggu ni tidak dapat menulis tentang apa-apa..


terasa ingin menulis tentang kematian, tapi masa dan juga hati tidak mengizinkan.


terpaksa membeku seketika.


mungkin perlu khatam dulu buku "ANDA PASTI MATI" yang saya baru beli di pesta buku n9 malam tadi-menarik, tapi masih tidak sempat mebaca sepenuhnya..i-Allah berusaha untuk habiskan dalam minggu depan.


I-allah mungkin minggu depan dapat berkongsi sedikit tentang kursus di jabatan forensic yang akan saya jalani selama seminggu..

semoga Allah memudahkan urusan oncall saya pada hari ini-Ameen


(wad sekarang sudah penuh-harap-harap saya tidak sampai extension bed sampai pagi esok-hopefully)

No comments:

Post a Comment