Friday, September 25, 2009

catatan 26 September 2009-(2)



-Buku sheikh ahamd yassin bapa intifadah by maszlee malik-

Catatan kedua hari ini

Alhamdulillah..

Sejujurnya saya ingin menulis satu kisah motivasi -dedikasi untuk pesakit-pesakit saya selama saya berada di jabatan ortopedik..semalam sebolehnya saya mencuba tapi mungkin setelah bekerja beterusan lebih 24 jam-oncall otak saya agak keletihan untuk menulis walaupun telah berjaya menghabiskan sebuah buku hanya sekadar 128 mks yang bermakna..

I-Allah doakan umur ini Allah panjangkan agar saya berkesempatan menulis tentangnya..namun komitmen agak terbatas ketika ini walau 'rasa' itu begitu membuak-buak sekali..

Berikut di atas adalah buku-buku yang saya cadangkan untuk para pembaca sekalian.

Sebagai motivasi dan juga PENGETAHUAN-yang saya kira ramai yang tidak TAHU apatah lagi MEMAHAMI penderitaan rakyat Palestin.Jauh sekali MERASAI sebahagian darinya.

Mungkin 3 buku ini sudah cukup sebagai permulaan dan mampu memberi kefahaman untuk tidak membeli barangan ISRAEL.

No comments:

Post a Comment